Call Us +60163370696

Akibat bacaan gula yang melampau…

“Tolong doktor, jangan potông kaki saya lagi. Tak sanggup saya hidup macam ni!”

Sebagai seorang anak yang sayangkan ibu dan ayah, anda tak sanggup nak dengar ucapan tadi:

“Ketika ibu dan ayah menanggung kesakitan bila jangkitan kuman dah sampai ke kaki. Pada waktu itu, anda tidak dapat berbuat apa-apa lagi. Anda dapat lihat muka mereka cemas. Perasaan takut yang amat sangat ketika doktor dah bersedia untuk memotong kaki…

Disebabkan luka yang semakin teruk pada kaki kerana paras gula tinggi, doktor mahu menyelamatkan ibu bapa anda sebelum kuman merebak ke seluruh badan. Itu sahaja cara untuk menyelamatkan nyawa mereka.

Anda cuba memujuk doktor untuk menangguhkan pembedahan…

Tetapi doktor mahu meneruskan…

Anda bingung memikirkan apa yang akan berlaku kepada ibu dan ayah anda nanti…

Macam mana mereka nak hidup, nak berjalan, nak buat kerja rumah, nak bersolat…

Bayangkan kalau mereka bangun tengah malam nak buang air… pada pukul 3 pagi… ketika waktu keadaan rumah gelap gelita…

Selepas mereka terjaga, mereka tak dapat tidur lena lagi…sehinggalah pagi…

Dan yang paling menyedihkan…

Anda tiada di rumah dan anda tidak dapat membantu mereka.

Anda dah puas mencari penyelesaian kepada masalah kesihatan ibu bapa anda tetapi anda masih tak tahu ubat yang sesuai untuk menstabilkan paras gula dengan selamat

Walaupun anda dah beli produk yang boleh menurunkan bacaan gula sebab kawan anda rekomen…tapi darah tinggi pulak naik.

Walaupun ibu dan ayah anda masih makan ubat hospital dan terpaksa berulang alik mengambil ubat di farmasi… dengan satu beg plastik penuh ubat…

Sampai anda rasa give up nak cuba cara lain yang boleh menyelamatkan hidup ibu dan ayah.

Nak halang mereka makan makanan manis? Ada nasi goreng dan teh tarik baru mereka berselera…

Nak suntik ubat? Leceh mereka nak buat hari-hari.

Sebelum keadaan jadi lebih teruk, sebelum doktor putuskan kena potong, anda tahu anda perlu buat keputusan yang paling penting dalam hidup anda.

Anda tak boleh biarkan ibu dan ayah anda hidup sengsara. Tak mahu lihat mereka duduk terbaring di katil setiap masa. Tak ingin biarkan mereka menghabiskan usia emas dengan menanggung sakit.

Ini kerana anda menemui jawapannya di sini.

Tetapi ianya bukan jawapan yang dapat menyedapkan hati anda.

Herba Pahit Ini Boleh Menstabilkan Paras Gula

Anda kenal tumbuhan ini? Ia adalah peria katak. Biasanya dibuat ulam atau digoreng bersama tepung.

Namun rasanya sangat pahit sampai rasa nak muntah.

Saintis mendapati peria katak dapat membantu menurunkan paras gula dalam darah dan mengurangkan masalah diabetis. Oleh sebab itu, orang dulu-dulu mengamalkan peria katak setiap hari.

Seorang pengamal perubatan bernama Dr. Abdul Ghani Hussain berkata, bukan sekadar buah peria katak sahaja bermanfaat.

Bijinya pun mampu merawat serta mengurangkan banyak penyakit berbahaya yang lain.

Tapi ada satu masalah besar kat sini…

Penawar Yang Boleh Menjadi Racun

Nak makan peria katak ni ada caranya.

Tak boleh suka-suka makan banyak sebab peria katak ni ada kandungan racun yang tinggi.

Sebab tu orang yang tahu cara merebusnya sahaja boleh mendapat khasiat peria katak ini.

Silap hari bulan, boleh K.O!

Begini cara menghilangkan racun tu:

Rebus daun dan buahnya sebelum direndam dengan air garam.

Rebus kembali selama 20 minit.

Selepas itu, peria katak boleh dimasak apa sahaja atau dijadikan ulam.

Nampak macam senang nak buat.

Kan lagi elok kalau ada peria katak yang dah sedia untuk dimakan?

Mesti ada orang yang dah hasilkan produk untuk peria katak ni. Boleh sahaja
cari di kedai-kedai ubat atau bertanya kepada farmasi yang menjualnya.

Tapi anda perlukan segera. Hari. Ini. Juga.

Anda tiada masa nak lambat-lambat lagi. Masa berlalu terlalu pantas. Bila-bila masa sahaja doktor boleh kata, ”Maaf, saya terpaksa operate káki mak awak ni,”

Tak boleh nak mintak tangguh lagi.

Sebelum kuman merebak ke seluruh badan, sampai boleh membahayakan
diri.

Masa tu, air mata darah pun tak guna lagi.

Menyesal tak sudah sebab tak bertindak daripada awal.

Sementara ibu dan ayah masih ada lagi, inilah masanya anda berikan ‘penawar pahit’ ini kepada mereka.

Tak perlu nak sediakan peria katak. Tak perlu nak kena rebus dan masak.

Sebab ianya sudah diadun di dalam satu ramuan khas yang dinamakan…

Bitter Melon Plus

Kapsul peria katak asli
Tanpa bahan pengawet
Herba semulajadi

Bitter Melon Plus mengandungi esktrak peria katak yang membantu menstabilkan gula dalam darah agar bacaan gula berada pada paras normal.

Amalkan Bitter Melon Plus hari ini dan anda akan mendapat manfaat kesihatan seperti:

Seronok tengok bacaan gula kembali normal

Makan apa yang anda suka

Luka sembuh segera

Tidak mudah penat dan haus

Kurang kebas di tangan dan kaki

Hidup lebih bahagia dan lebih bermakna

*PENAFIAN/DISCLAIMER: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini memberikan kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara yang betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. 

Ramai Pengguna Sudah Merasai Kebaikan Peria Katak Bitter Melon Plus. Mungkin Ibu Bapa Anda Pula Selepas Ini

Untuk membantu anda membuat pilihan sebelum mendapatkan Bitter Melon Plus ini, berikut adalah beberapa manfaat yang ibu bapa bakal dapat:

Z

Bila order Bitter Melon Plus sampai, ambil masa untuk buka bungkusan. Lihat botolnya. Buka dengan berhati-hati. Bersedia untuk mengalami perubahan kesihatan yang ibu dan bapa anda mahukan.

Z

Makan satu biji tablet pada waktu pagi. Mereka mungkin tidak merasai apa-apa lagi. Teruskan kehidupan seperti biasa. Bila waktu malam pula, minta ibu dan bapa makan 1 biji lagi selepas makan. Impian untuk sihat semakin dekat.

Z

Mereka lakukan perkara yang sama setiap hari. Perlahan-lahan, tahap kesihatan ibu dan bapa semakin baik. Khasiat peria katak mula memberikan kesan baik. Rasa bertenaga semasa bangun pagi. Ini adalah kegembiraan yang anda nanti-nantikan selama ini.

Z

Rutin harian tetap sama. Bitter Melon Plus menjadi amalan ibu dan bapa setiap hari tanpa putus. Kehidupan harian semakin bermakna dengan aktiviti yang mereka suka buat. Boleh drive kereta tanpa rasa mengantuk. Solat pun jadi lebih khusyuk.

Z

Masanya tiba untuk periksa bacaan gula. Alhamdulillah, bacaan gula semakin menurun sampai doktor pun hairan. Kegembiraan terpancar pada raut wajah ibu dan ayah anda. Sebotol Bitter Melon Plus sudah habis, lalu anda pun order satu lagi untuk bekalan bulan seterusnya.

TESTIMONI

“Macam tak percaya jee bacaan gula boleh turun sampai 7. Baru sebulan je makan Bitter Melon Plus. Dah mcm2 produk cuba, duit pun banyak dah habis. Akhirnya jumpa jugak ubat yang serasi dgn saya. Tak sangka harga murah mcm tu tapi berkesan sgt. Seronoknya dapat makan apa yang kita suka.”

Puan Suliza, 55 tahun, Batu Pahat

“Macam tak cayer je mula2. Baru berapa minggu makan BITTER MELON PLUS, dah ade perubahan ketara. Bacaan gula makin turun dan susah untuk naik. Badan pun rasa lebih bertenaga. Dah tak payah nak pantang2 makan. Seminggu, 3,4 kenduri pun takde hal. Dulu mcm2 produk dah try, tp takde perubahan pun. Nasib baik skrg dah jumpa Bitter Melon Plus.”

Puan Rafeah, Putra Height

*PENAFIAN/DISCLAIMER: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini memberikan kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara yang betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. 

Sekarang Ibu dan Ayah Anda Boleh Menikmati Kehidupan Dengan Lebih Baik… Penuh Bertenaga, Sihat dan Gembira.

Hampir 4000 botol Bitter Melon Plus telah terjual. Lebih 500 pengguna telah berpuas hati mendapat manfaat daripada formula herba semulajadi untuk menstabilkan paras gula ini.*

Kapsul peria katak asli
Tanpa bahan pengawet
Herba semulajadi

Bitter Melon Plus mengandungi esktrak peria katak yang membantu menstabilkan gula dalam darah agar bacaan gula berada pada paras normal.

Amalkan Bitter Melon Plus hari ini dan anda akan mendapat manfaat kesihatan seperti:

Seronok tengok bacaan gula kembali normal

Makan apa yang anda suka

Luka sembuh segera

Tidak mudah penat dan haus

Kurang kebas di tangan dan kaki

Hidup lebih bahagia dan lebih bermakna

Siapa Kami?

Gammacare Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat di dalam segmen borong, pengeluaran, pengedaran, peruncitan dan franchise bagi produk-produk kesihatan & kecantikan berkualiti di Malaysia.

Gamma Care Sdn. Bhd. 1126388-W A-3-08, The Street Mall One South, Jalan OS, Taman Serdang Perdana, Seksyen 6, 43300 Seri Kembangan, Selangor

Ada Kelulusan KKM. No KKM (MAL06061662T)

1 botol mengandungi 60 biji kapsul. Ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam selepas makan. Jarakkan 1-2 jam makan ubat hospital dengan Bitter Melon Plus.

Amalkan Bitter Melon Plus hari ini dan anda akan mendapat manfaat kesihatan seperti:

Seronok tengok bacaan gula kembali normal

Makan apa yang anda suka

Luka sembuh segera

Tidak mudah penat dan haus

Kurang kebas di tangan dan kaki

Hidup lebih bahagia dan lebih bermakna

Soalan Lazim

Apakah bitter melon?
  • Bitter melon merupakan ubat tradisional berasaskan herba yang dapat membantu menstabilkan gula dalam darah .
  • Bitter melon juga membantu mengurangkan masalah kesihatan mata.
Apakah manfaat/fungsi Bitter melon?
  • Membantu mengurangkan kesan kêncing manis
  • Membantu menstabilkan gula dalam darah
  • Dapat membaik pulih dan menolong memperbaiki kesihatan mata.
  • Dapat menstabilkan tisu kolagen seperti tendon,ligament dan tulang rawan
  • Mempunyai fungsi menguatkan dinding kapilari dan salur darah
  • Kaya dengan iron,beta carotene,kalsium,potassium,vitamin C,vitamin B1-B3 dan fosforus
Adakah bitter melon telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM)?

Ya. Bitter melon telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan nombor sirinya dipamerkan di botol. (No rujukan KKM: MAL06061662T).

Bagaimanakah cara pengambilan bitter melon? Berapa biji kapsul dalam sebotol bitter melon?

Sebotol mengandungi 60 biji kapsul. Cara pengambilan, ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam ,selepas makan.

Sebotol bitter melon tahan berapa lama?

Sebotol bitter melon tahan sebulan.

Adakah bitter melon mempunyai kesan sampingan? Ada sebarang pantang larang?

Tiada sebarang kesan sampingan dan tiada pantang larang.

NOTE: Jika mengambil minuman bercaffein,adalah digalakkan jarakkan pengambilan dalam 1 jam,supaya tak mengganggu kadar serapan distrol.

Adakah wanita menyusu dan mengandung boleh ambil bitter melon?

Tidak boleh.

Berapakah had umur minimum dan maksimum yang boleh ambil bitter melon?

Boleh di ambil oleh mereka yang berumur 18 tahun ke atas.

Berapa lamakah masa yang di ambil untuk nampak keberkesanannya?

Kesan tidak sama untuk setiap individu. Ada yang nampak keberkesanannya lebih cepat dan ada yang sedikit lambat. Anda boleh tahu keberkesanan bitter melon dengan memeriksa kandungan gula dalam darah dan simptom- simptomnya berkurangan (seperti kerap buang air kecil , letih dan lain-lain).

Apakah perlu penggunaan berterusan?

Bitter melon ini bagus untuk mengawal kadar gula dalam badan ke tahap normal dan untuk kesihatan mata,jadi bagus diamalkan sebagai supplemen kesihatan anda.

Adakah kolestrol dan darah tinggi boleh ambil bitter melon?

Ya, boleh. Jarakkan dalam 1-2 jam antara pengambilan ubat ini dengan bitter melon ya. Lagipun, bitter melon (bilberry) ada sedikit fungsi dalam merendahkan tekanan darah.

Siapakah yang tak dibenarkan ambil bitter melon?

Mereka yang mempunyai masalah buah pinggang ,masalah hati , ibu menyusu,wanita mengandung dan kanak-kanak tidak dibenarkan.

Apakah kandungan bitter melon?
  • Bitter melon Extract
  • Bilberry Extract
  • Gymnema Sylvestre Extract
Saya ada ambil ubat lain (ubat hospital @ supplement lain), bolehkan saya ambil bersama bitter melon?

Ya,boleh. Tapi digalakkan jarakkan pengambilan dalam 1-2 jam supaya fungsi ubat dan bitter melon tidak terganggu.

Saya sedang mengambil ubat kencing manis dari hospital, adakah saya perlu berhenti mengambil ubat tersebut?

Tidak perlu. Anda harus teruskan ubat dari hospital mengikut dos yang telah ditetapkan oleh doktor. Dan boleh mengambil bitter melon seperti dos yang di terangkan ( sebiji pagi dan sebiji malam,selepas makan). Jarakkan 1-2 jam pengambilan ubat dan bitter melon,supaya kesan nya tak terganggu.

Saya sedang mengambil ubat kencing manis dari hospital, adakah saya perlu berhenti mengambil ubat tersebut?

Tidak perlu. Anda harus teruskan ubat dari hospital mengikut dos yang telah ditetapkan oleh doktor. Dan boleh mengambil bitter melon seperti dos yang di terangkan ( sebiji pagi dan sebiji malam,selepas makan). Jarakkan 1-2 jam pengambilan ubat dan bitter melon,supaya kesan nya tak terganggu.

Adakah bitter melon dapat mengubati sepenuhnya kencing manis?

Kencing manis disebabkan oleh pelbagai faktor,termasuklah genetik,sejarah keluarga, pemakanan dan lain-lain. Jadi,adalah sukar untuk kita terus sembuhkan kencing manis ini sepenuhnya. Tetapi,dengan bantuan bitter melon,kadar gula dalam badan akan berterusan berada pada paras yang normal dan mengelakkan kerosakan organ badan termasuklah buah pinggang,mata dan lain-lain.

Diyakini hampir 500 pengguna

Stabil Bacaan Gula. Hidup Lebih Bermakna. Kos Penghantaran Percuma.

Order 2 botol sekarang dan jimat RM40. Tempahan selamat secara online banking melalui Billplz.

Order sampai dalam masa 3 hari bekerja. Kami hantar no. tracking order ke emel anda. Sekiranya anda order hari Sabtu atau Ahad, kami proses order pada hari Isnin.

Pertanyaan Lanjut

Call

+60163370696

EMAIL

sales@gammacare.com.my

*Penafian Bitter Melon Plus tidak bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos, menyembuh sebarang penyakit. Pengguna yang menghidap penyakit-penyakit kronik seperti kencing manis, tekanan darah tinggi, sakit jantung dan sebagainya dinasihatkan untuk mendapatkan kebenaran daripada doktor sebelum menggunakan produk. Bitter Melon Plus adalah makanan sampingan yang tidak dinilai oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Pemilik laman web tidak bertanggungjawab ke atas apa-apa yang berlaku ke atas pengguna samada dari segi penggunaan, kesan, keserasian tubuh badan dan pencapaian individu setelah menggunakan produk. Testimoni yang dipaparkan tidak semestinya sama dengan individu-individu lain.

test - f
0
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping